Pozycjonowanie stron Joomla™

Każdego dnia Internet wzbogaca się o kilkadziesiąt tysięcy domen (i umiejscowionych na nich stron WWW). Dlatego właściciele stron przykładają dużą wagę do tego, aby ich strona znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania, pod ważnymi dla nich słowami kluczowymi. Joomla™ w swoim arsenale posiada potężne narzędzie do skutecznego pozycjonowania strony WWW.

A może lepiej byłoby powiedzieć: zestaw narzędzi. Dzięki ich poprawnemu wykorzystaniu nasza nowa strona bardzo szybko będzie wspinać się na szczyt i utrzyma należne sobie miejsce. W przypadku poprawnie wykonanej przy pomocy CMS Joomla™ stronie WWW w przypadku wielu branż jest to wystarczający zabieg do tego, aby strona na długi czas zagościła w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Co daje pozycjonowanie strony?

Dobrze przeprowadzone pozycjonowanie strony zwiększa Państwa pozycję w wyszukiwarkach (Google, Bing, WP, Yahoo). Lwia część odwiedzin na stronach firmowych pochodzi właśnie z takich wyszukiwarek, w które internauci wpisują interesujące ich frazy. Jeżeli sprzedajecie Państwo produkt lub wykonujecie jakąś usługę, umiejscowienie strony wysoko w wynikach wyszukiwania zapewni Państwu widoczny wzrost obrotów.

Pozycjonowanie, które Państwu proponuję składa się z trzech etapów.

W pierwszym etapie określam tzw. "frazy kluczowe", czyli wyrażenia, które opisują Waszą działalność. W etapie drugim przystępuję do analizy stanu aktualnego oraz dokonujemy niezbędnych modyfikacji na stronie internetowej. Czasami trzeba napisać treść strony od początku lub inaczej ułożyć zakładki strony tak, aby jak efektywniej wykorzystać treść strony. Trzeci, najdłuższy etap wiąże się z przeprowadzeniem ingerencji w treść strony oraz monitorowanie pozycji strony pod poszczególnymi frazami. Odbywa się to przez raporty które raz w tygodniu wysyłam moim Klientom z postępem.

Co tak naprawdę Pan robisz?

Cała praca związana z pozycjonowaniem strony WWW opiera się na zaplanowaniu odpowiedniej strategii postępowania i jej konsekwentnej realizacji. Po wnikliwej analizie i zaplanowaniu kolejności działań optymalizacyjnych (z jęz. ang.: SEO - Search Engine Optymalization), tworzenie nowych słów kluczowych i ich zaimplikowanie w treści strony (SEO copywriting). Kolejnym etapem jest odpowiednie umiejscowienie samej strony bezpośrednio w wyszukiwarkach oraz jej aktywne monitorowanie. W przypadku wyszukiwarki Google pierwszy ruch w górę wyników wyszukiwania zauważalny jest w przeciągu tygodnia, dwóch od rozpoczęcia współpracy z naszą firmą.
Nie stosuję nieetycznych zabiegów w pozycjonowaniu. Staram się, aby efekty mojego działania były długofalowe.